14/03/2026
๐ Vanavond: Halfvastenbal bij CV De Paplepels! ๐
Vanavond gaan wij ZDH Jeugdprins Roanaise en mijn adjudanten Siem & Dani weer op pad voor een mooie carnavalsavond! ๐
We zijn uitgenodigd bij het Halfvastenbal van CV De Paplepels, waar het feest dit jaar helemaal in Saint Patrickโs Style is โ๏ธ๐๐ฎ๐ชโ๏ธ
Met een flinke dosis gezelligheid, groene sfeer en natuurlijk veel carnavalsplezier hebben wij er ontzettend veel zin in om samen met iedereen te feesten!
Paplepels, bedankt voor de uitnodiging โ wij maken er samen een geweldige avond van! โ๏ธ๐ฎ๐ช๐บ๐ฅณ