Sameiet Kongstun I

  • Home
  • Sameiet Kongstun I

Sameiet Kongstun I Gruppe for eiere og beboere i sameiet Kongstun I. Gruppen kan brukes for å dele informasjon med hverandre og spørre hverandre om hjelp til stort og smått.

I tillegg bruker styret den for å dele informasjon vi mener er nyttig for beboerne. Formelle klager og innmelding av saker til styret kan ikke gjøres her, men sendes enten på mail eller legges i styrets postkasse ved Magnus' gate 7. Styret administrerer denne siden, og forbeholder seg retten til å slette innlegg som vi mener er upassende. Alle innlegg som legges ut på siden er synlig for alle medl

emmene i gruppen, så ikke legg ut personopplysninger utover egen kontaktinformasjon der hvor det er hensiktsmessig.

31/10/2022

Hei,

Det kommer container til restavfall og elektronisk avfall 2. november. Containerene vil være åpent fra kl. 17.00 til 19.00. Det som skal i container, kan ikke leveres i svarte søppelsekker. Du må fremvise hva du skal kaste til den som står vakt før du får kaste.

Husk at farlig avfall må kastes i spesialavfall, og her anbefaler vi den mobile gjenbruksstasjonen som er plassert i krysset Sigurdsgate/Kolstadgate. Den mobile gjenbruksstasjonen er tilgjengelig hver tirsdag kl. 16.00-17.30 hele året. Her er det gratis å kaste el-avfall, klær og annet avfall.

Vi minner også om at det ikke er tillatt å oppbevare noe i fellesarealene, og alt som står der vil bli kastet uten forvarsel og på eiers regning.

29/09/2022

Flytting av sykler Å28 og M3

Hei,

I forbindelse med oppgraderingen av bakgården så behøver vi å få flyttet alle syklene fra sykkelskuret ved Åkebergveien 28 og Magnus' gate 3 så fort som mulig. Alle syklene settes inn på vaktmesterrommet (i undergangen ved Magnus' gate 3). Styret har flyttet noen sykler fra Åkebergveien 28 allerede, så dersom dere ikke finner syklene deres i sykkelskuret så sjekk vaktmesterrommet.

Sykler som ikke har blitt flyttet i løpet av helga vil bli flyttet av styret.

08/02/2022

Test av brannanlegg 8. februar.

I forbindelse med at boligsammenslutningen har en avtale med Norsk Brannvern, vil de komme å foreta årskontroll alarmanlegg
fra ca kl. 09.00 i dag tirsdag 8. februar.

Ved spørsmål vennligst kontakt styret.

07/09/2021

Til alle garasjeplasseiere - Husk å sende bestillingsskjema for elbilladere i løpet av dagen i dag dersom dere ønsker å bestille lader.

26/08/2021

Som flere av dere sikkert har sett ble containeren fylt tidlig i går. Vi har derfor bestilt en ny til førstkommende mandag. Da tømmer vi også arealene utenfor bodene for hensatte gjenstander.

Containerne er allerede fulle og vi bestiller derfor nye containere til mandag 30.8. Vi kommer tilbake med mer informasj...
25/08/2021

Containerne er allerede fulle og vi bestiller derfor nye containere til mandag 30.8. Vi kommer tilbake med mer informasjon før helga.

22/08/2021

Containere 25.08 kl. 16-19

Hei,

Det kommer containere til både restavfall og elektronikk 25. august som vil være åpen fra kl. 16-19. Husk at farlig avfall må kastes i spesialavfall, og her anbefaler vi den mobile gjenbruksstasjonen som er plassert i krysset Sigurdsgate/Kolstadgate. Den mobile gjenbruksstasjonen er tilgjengelig hver tirsdag kl. 16.00-17.30.

Nå kan du lese handlingsprogrammet for økt byliv på Grønland og Tøyen og si din mening innen 6. juli.
31/05/2021

Nå kan du lese handlingsprogrammet for økt byliv på Grønland og Tøyen og si din mening innen 6. juli.

Handlingsprogram for økt byliv på Grønland og Tøyen er nå ute på høring frem til 6. juli! Handlingsprogrammet er en del av Bilfritt bylivssatsingen og omfatter nå Grønland og Tøyen, i tillegg til Oslo sentrum. Målet er å skape trivelige områder med mindre biltrafikk.

Du kan si din mening ved å gå inn på Plan- og bygningsetatens nettside: https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/sidinmening/main.asp?idnr=2021069284&fbclid=IwAR1EgUj9hHEyJ9ZkYEqZpQ94LnhDEpy-9bSqoyEOsYRx14kbs6P9aSDEyY8
(Trykk på Si din mening og logg inn på MinSide)
Last ned høringsutkastet her:
https://innsyn.pbe.oslo.kommune.no/saksinnsyn/showfile.asp?fileid=9632811&jno=2021069284
Høringsfrist: 6. juli 2021

Hei,Vi håper det står bra til med alle sammen selv om vi nå er inne i en litt spesiell og krevende tid. Heldigvis går vi...
13/03/2021

Hei,

Vi håper det står bra til med alle sammen selv om vi nå er inne i en litt spesiell og krevende tid. Heldigvis går vi mot lysere og varmere tider, og forhåpentligvis så er vi tilbake til mer normale hverdager om ikke så altfor lenge. Her kommer litt informasjon fra styret:

Containere 17. mars kl. 15-18
Det kommer containere til både restavfall og elektronikk 17. mars som vil være åpen fra kl. 15-18. Husk at farlig avfall må kastes i spesialavfall, og her anbefaler vi den mobile gjenbruksstasjonen som er plassert i krysset Sigurdsgate/Kolstadgate. Den mobile gjenbruksstasjonen er tilgjengelig hver tirsdag kl. 16.00-17.30.

Vi vil samtidig minne om at fellesarealene ikke skal brukes til oppbevaring, og alt som står i fellesarealene vil kunne bli kastet i forbindelse med containerleie.

Søppelrom Magnus' gate 7
Som mange sikkert har lagt merke til så har Kongstun II fått nedgravde søppeldunker i bakgården. Vi har fått tilbud om å benytte oss av deres søppeldunker i stedet for å bruke søppelrommet i Magnus' gate 7 dersom det er ønskelig. Styret er positiv til det da dette vil åpne opp for muligheter til å bruke søppelrommet til noe annet. Det er imidlertid litt usikkert om søppeldunkene er store nok til å håndtere alt søppel fra Magnus' gate 7 også, så vi vil gjennomføre en testperiode på 3 måneder for å sjekke om kapasiteten er tilstrekkelig. Søppelrommet i Magnus' gate 7 vil derfor bli stengt fra og med 18. mars.

Med vennlig hilsen alle oss i styret

05/01/2021

Hei, og godt nyttår!

Det blir satt opp containere ved Magnus' gate 7 førstkommende lørdag den 9.1. Det er også bestilt container til EL-avfall. Containerne vil være åpen fra kl. 12-15.

Adventstid
03/12/2020

Adventstid

21/11/2020

Det blir satt opp container i Magnus gate onsdag 25.11 den vil være tilgjengelig hele dagen. Det er også bestilt container til EL-avfall.

I forbindelse med at vi de siste årene har opplevet at vårt issmeltingsanlegg på taket og i takrennene ikke fungere slik det bør, oppgradere vi nå dette. Arbeidet starter mandag morgen den 23.11.20 og vi antar at v være ferdige ca. 02.12.20. I forbindelse med arbeidet vil det bli brukt lift for å få opp mannskap og utstyr.

Address


Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Sameiet Kongstun I posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Contact The Business

Send a message to Sameiet Kongstun I:

  • Want your business to be the top-listed Realtor/realty Service?

Share