18/06/2026
Fira midsommar – runda av helgen med Fixotek på Ödet! 🌸🛠️
Vi på Ödet vill önska er alla en riktigt fantastisk midsommarhelg! Vi hoppas på mycket sol, god mat och skönt häng med nära och kära.
När midsommarstången har plockats ner vill vi passa på att påminna om att vår reparationsverkstad har öppet som vanligt på söndag! Fixoteket drar igång kl. 13–16 på innergården på Idunsgatan 22.
Fick favoritplagget en reva under långdansen, behöver cykeln ses över efter helgens turer, eller har du en elpryl där hemma som slutat fungera? Istället för att slänga och köpa nytt – ta med det till oss på söndag så hjälps vi åt att laga det på plats! 🧵🚲🔌
• Datum: Söndag 21 juni
• Tid: Kl. 13–16
• Fokusområden denna gång: Textil, hemelektronik och cyklar
Inga förkunskaper krävs, och vi bjuder som alltid på härlig gemenskap. Varmt välkomna på söndag! 💚
Dela gärna inlägget vidare till grannar och vänner i Sofielund!
👉 Se hela sommarens program på odet.nu