08/12/2026
HI, My name is Kavya Sri. I'm taking a quick look through the conversation so I can best assist you. I'll be right with you
ok
I understand, you received an email saying your Mint service ended, even though you’re paid through June 2027, is that accurate?
yes
Thank you for sharing your concern. I’m here to help, and I’m more than happy to assist you today.
i had received a text from att to activate esim and that turned my phone off but did not activate att service and now it is my understanding that mint is not going to refund the money i paid so if that is true i would like to finish with mint and tell att to wait
Thank you for explaining the situation. Let me check the refund policy and options available for your Mint service.
To prevent our chat from being disconnected, kindly keep the chat window open. Accessing other apps or windows during our conversation may cause the app to lose data connection.
Please help me with the following,
Mint mobile number: 8503766205 Full Name: E-mail:
Just checking If we are still connected?
jeffery wilson, [email protected]
Thank you for providing the details.
Please allow me a quick moment, I’m checking your account details.
Are we still connected?
yes
Thank you! I truly appreciate your patience.
I will go-ahead and raise the ticket. Please stay connected on chat.
I'm still working on it. Thanks for understanding.
Are we still connected?
yess
I want to inform that you will not get the refund, if its for your family member then they will get the refund as there are within the policy for the refund.
connect phones back to mint please
We are so sorry to inform that we will not have the option to restore these account, As these account as been ported out.
If you want you can able to purchase a new plan with mint and able to use get the new customer plan as well.
will i be able to use the money i already paid
I understand your concern. We are so sorry to inform that, we will not have the option to get the refund as its been more out of policy.
So you can able to purchase a new plan with mint mobile and get the number transferred with mint mobile and have the service
not asking for refund just asking to use the $500 i already paid
I hope we are still connected.
I’m really sorry, but we don’t have an option to transfer or apply a new plan once the number has been ported out. Since the line is no longer with Mint, the remaining plan can’t be used or moved to another number.
so mint is stealing $500 from me and i should let everyone know mint is dishonest dealing
I understand your frustration. Since its out of policy we will not have any option to help you with refund or transfer.