11/06/2026
Når solen titter frem, er det næsten umuligt at sige nej til kage! ☀️🍰
Derfor tog vi et s**t forbi Blokhus Sømærke for at nyde en lækker kanelsnegl. Men som så ofte før, kunne vi ikke helt blive enige om én ting – hvilken glasur der er den bedste! 😄
Hvad siger du? Hvilken glasur foretrækker du på din kanelsnegl? Skriv dit svar i kommentarfeltet 👇