16/06/2026
Tre år med friplejehjem i Gellerup ✨
I dag er det tre år siden, at de første beboere flyttede ind på Aarhus Friplejehjem Helheden i Gellerup. Her leves hverdagen tæt på både by og naturskønne områder og med en helt betagende udsigt over Aarhus fra de øverste etager.
Kvarteret omkring plejehjemmet udvikles løbende blandt andet med nye boliger og kontorbyggerier. Senest er nabolagets udendørs aktivitetsplads åbnet – et grønt og inviterende mødested, hvor beboerne kan spille spil, nyde sommervejret og være sammen i det daglige 🏏🌱