Ejerforeningen Amerika Plads

Ejerforeningen Amerika Plads Kontaktoplysninger, kart og anvisninger, kontaktformular, åbningstider, tjenester, stjerner, fotos, videoer og meddelelser fra Ejerforeningen Amerika Plads, Fast ejendom, Amerika Plads 3 A-E, Copenhagen.

Kære naboer,Så er det på søndag hjerteforeningen holder indsamling. Vi skal samle 15 personer til at samle ind, for at v...
24/04/2019

Kære naboer,

Så er det på søndag hjerteforeningen holder indsamling. Vi skal samle 15 personer til at samle ind, for at vi kan få en gratis hjertestarter, vi er pt. 6 personer tilmeldt gruppen (Amerika Plads 3A-E).

Hvis der er nogen der er i tivivl om hvordan man tilmelder sig, hjælper jeg gerne.

Rigtig god dag

Mvh
Maria og den øvrige bestyrelse

https://deltag.landsuddeling.dk/grupper.aspx?acgrupper=choose&utm_source=web&utm_medium=Landsuddelingen&utm_campaign=Lud...
08/04/2019

https://deltag.landsuddeling.dk/grupper.aspx?acgrupper=choose&utm_source=web&utm_medium=Landsuddelingen&utm_campaign=Lud&utm_content=deltag-i-grupp_tilmelding

Kære alle,

Sidste år på generalforsamlingen var der stor stemning for en hjertestarter til vores ejerforening.

Vi har nu mulighed for at få en GRATIS, hvis vi samler blot 15 personer, som vil samle ind til hjerteforeningens indsamling søndag d. 28. april 2019.

Der er ikke krav om at man skal vælge en rute i vores område, så man kan sagtes tage en rute ved sommerhuset, svigerforældrene eller hvor man nu befinder sig i den weekend. Derudover kan andre, som ikke bor i vores område sagtes gå for vores forening, så det er bare med at overtale venner og familie - jeg selv deler 2 ruter med min mor.

Man kan melde sig til på vedhæftede link - man skal bare huske at angive at man tilhøre gruppe indsamlingen 'Amerika Plads 3A-E'.

På nuværende tidspunkt er der kun tilmeldt 4 personer - så vi har kraftigt brug for noget opbakning :-)

Rigtig god aften til alle

Kærlig hilsen

Maria og den øvrige bestyrelse.

05/01/2019

Hej alle,

Mange vil sikkert gerne af med deres juletræer. Bestyrelsen havde bestilt container hertil, som skulle have være leveret i torsdags.
På trods af, at vi har modtaget en bekræftelse fra kommunen, er containeren ikke leveret.

Vi ved ikke på nuværende tidspunkt hvornår vi får en container. Hold evt. øje med opslagstavlerne i opgangene for opdateringer hertil.

God weekend og godt nytår

Mvh
Bestyrelsen

01/12/2017

Til de forespørgsler der har været med elevatoren i opgang B:
Der kommer service på mandag på den.

Mvh Bestyrelsen

05/10/2017

Kære beboere.

Der er sikkert mange der har bemærket, at vi har haft besøg af københavns brandvæsen her til aften - cirka omkring kl 18.

Bestyrelsen har snakket med skadelederen som var på stedet, og alt skulle være under kontrol. Der har ikke været andre skader, end i køkkenet i en lejlighed på 6. sal i opgang A.

Der var kortvarigt opstået brand i en frituregryde, som herefter kunnet have bredt sig via luftudtaget. Brandvæsenet har derfor efterslukket grundigt, og det kan betyde at der kan være få vandskader i teknikrum i underliggende lejligheder. Alle underliggende lejligheder er informeret. Ingen er kommet til alvorligt til skade og alle er i god behold og i godt humør.

Bestyrelsen følger naturligvis sagen til dørs, sammen med forsikringsselskabet.

Mvh,
Bestyrelsen.

11/08/2017

Kære beboere. Parknet oplever i øjeblikket driftsforstyrrelser på tv, internet og telefoni. Der arbejdsdes på sagen. Man kan følge status på deres hjemmeside: https://parknet.dk/kundeservice/drift/

Parknet leverer hurtigt og billigt fibernet til boligforeninger.

06/07/2017

Husk at der er opsat container til storskrald nede foran hovedindgangen. Den bliver hentet igen mandag morgen.

Kære alleHer på det sidste har der været en del cykler parkeret i gården, og idag er der endnu en parkeret. Bestyrelsen ...
03/02/2017

Kære alle

Her på det sidste har der været en del cykler parkeret i gården, og idag er der endnu en parkeret.
Bestyrelsen vil gerne henvise til, at cykler ikke må parkeres i gården, og henviser til vores udemærket cykelparkering i kælderen.

God weekend til alle

Kære beboere. Bestyrelsen ønsker alle et rigtigt godt nytår. Samtidig vil vi gerne minde alle om, at det er forbudt at a...
28/12/2016

Kære beboere.

Bestyrelsen ønsker alle et rigtigt godt nytår.

Samtidig vil vi gerne minde alle om, at det er forbudt at affyre fyrværkeri på/fra tagterrasser, altaner og gård.
Vi anbefaler an man bevæger sig et godt stykke væk fra bebyggelse og generelt tager hensyn til hinanden ved affyring.
Vi kan dog samtidig også anbefale at man bevæger sig op på vores fantastiske tagterrasse og nyder udsigten over byen og alle de flotte raketter ved midnat.

Mvh Bestyrelsen.

Nyhedsbrev December 2016
15/12/2016

Nyhedsbrev December 2016

Vi starter nyhedsbrevet med en kedelig nyhed. Vores tidligere bestyrelsesmedlem, Lena, har desværre tabt kampen mod kræften. Begravelsen blev afholdt i lørdags, hvor bestyrelsen havde medbragt en blomst på vegne af ejendommen. Lena var en varm og frisk person, som vil blive savnet.

Kære NaboerDer ligger en Fatboy på den store tagterrasse, som der er gået hul i. Vi beder venligst ejermanden om straks ...
21/11/2016

Kære Naboer

Der ligger en Fatboy på den store tagterrasse, som der er gået hul i.
Vi beder venligst ejermanden om straks at fjerne den, samt plastikkuglerne som flyver rundt, straks, og henviser til husordensreglerne om, at man ikke må have sine personlige ejendele opholde på tagterrassen, efter brug.

Adresse

Amerika Plads 3 A-E
Copenhagen
2100

Internet side

Underretninger

Vær den første til at vide, og lad os sende dig en email, når Ejerforeningen Amerika Plads sender nyheder og tilbud. Din e-mail-adresse vil ikke blive brugt til andre formål, og du kan til enhver tid afmelde dig.

Del