24/04/2019
Kære naboer,
Så er det på søndag hjerteforeningen holder indsamling. Vi skal samle 15 personer til at samle ind, for at vi kan få en gratis hjertestarter, vi er pt. 6 personer tilmeldt gruppen (Amerika Plads 3A-E).
Hvis der er nogen der er i tivivl om hvordan man tilmelder sig, hjælper jeg gerne.
Rigtig god dag
Mvh
Maria og den øvrige bestyrelse