02/08/2025
Så blev vi færdige ( med et par enkelte mangler på det ene køkken , hvor vi afventer køkkenleverandøren ) med renoveringen af 2stk lejligheder i stueplan, og her er billeder af begge lejligheder som blev afleveret til en glade lejere d. 1 august ✔️💫🙏
Vi er også i gang med facaderne, terrasserne til hver lejlighed, fælleshaven, og gangarealerne udendørs , og der vil formentlig komme lidt billeder senere hen👷🏽♂️🏗️
Vi er meget glade for resultatet, og ser nu frem til at kunne tilbyde flere skønne boligere i Næstved & omegn. 🏘️
De bedste hilsner,
Team Elisa Ejendomme