30/06/2014
HEJ venner
På onsdag holder klubben lukket – TILGENGÆLD tager vi på tur til Rørvig, hvor vi skal fange krabber. Vi kører kl. 11.00 fra SuperBedst!
Husk at tilmelde jer – enten hos Semir i aften eller skriv herunder, hvis I vil deltage!