10/06/2013
Aquest és l'equipàs d'alumnes que vam tenir l'any passat al curs de community manager de la Fundació Universitat de Girona
[Imatge http://www.lolartphoto.com/]
Aquest any repetim!
Clica i digues "Lluíiiiiiiiiiiiiiiiiiissss!"
http://www.fundacioudg.org/activitats/detallactivitat/8378/curs-destiu-en-el-community-manager-la-vessant-social-20-semipresencial.html