20/08/2018
נעים מאוד,
שמי יאנה מיריל בת 30, נשואה, מתל אביב.
למי שעדיין לא מכיר אני מטפלת
מטפלת ברפלקסולוגיה ובשיאצו.
המון אנשים מגיעים אליי עם כל מיני בעיות. ברוב המקרים הם בסך הכול רוצים להרגיש טוב יותר עם עצמם חלקם מבולבלים חלקם חסרי ביטחון, חלקם מיואשים חלקם הכול יחד.
זה קצת מכאיב לי לפעמים כי כולנו רוצים תחושה טובה אבל אתם בטח יודעת בדיוק למה אני מתכוונת.
מה הקשר בין זה לבין הבחירה שלי במקצוע?
במהלך השנים שבהן אני עובדת כמטפלת רכשתי המון יידע וניסיון, אין ספור קורסים והשתלמויות וכמובן נתקלתי בהמון מטופלות/מטופלים שהגיעו אליי כי משהו מפריע להם, משהו מציק להם ,משהו לא יושב להם טוב. זה יכול להיות כאבי גב או חרדות או דורבן או אפילו בשביל הרילקס והכיף וכשמגיעות אליי עם בעיות כאלה, אני מרגישה שהיכולת שלי לפתור אותן היא סוג של שליחות.
אני יכולה לפתור את הבעיות האלה. אני יכולה לעשות את זה. יש לי את הידע ואת הכלים ואת הניסיון. ואני רוצה, אני רוצה לטפל ולעזור ולהעניק בלי סוף.
ואז אני נזכרת למה אני כאן:
כי להיות מטפלת מאפשר לעזור לאנשים ולעשות בדיוק את מה שאני רוצה. המקצוע מאפשר לי לתקן(מחשבתית ופיזית), לתת, לשנות, להעניק תחושה טובה, להחליף מצב רוח, אפילו לתת תקוות, ואולי זה יישמע יומרני, אבל לפעמים אפילו להגשים משאלות.
ואני אוהבת. אני אוהבת להגשים לכם משאלות, להביא אותכם למצב מאוזן יותר, להביא לכם את היכולת לבחור בחיים טובים
ובחרתי במקצוע שבחרתי כי הוא מאפשר לי להגשים את המשאלה לי, ואת המשאלות שלכן.
#האתגרשללירוןוזורה