28/04/2021
Government & Swasta boleh APPLY😍
Metro City Condominium
HANYA DLM RM4xxk SAHAJA!!!
Gaji 𝐑𝐦𝟒𝐊 ke atas boleh apply🔥
1. Jangan Risau Masa Tak Ada Kat Rumah...🤗
- Metrocity Apaprtment ada 24 security, CCTV & Access card jaga safety rumah💓
2. Tempat Boleh Relax Mind & Luangkan Masa Utk FAMILY
- Metrocity ada maintenance utk maintain Swimming Pool, Gym, Playground, Library, Gaming Room, Function Room, Sky Park dan banyak lagi💓
3. Terdapat banyak pilihan makanan yang sedap🤤🍕🥞🍗🍧
- Area Metrocity ada KFC, MCD, Nasi Kukus, Bombay, Fauziah Family Cafe, Aqilah dan banyak lagi 💓
4. Kedai2 Keperluan Rumah tersedia🛠️🧽🧹💡🥦🍇🍎
- Dibawah bangunan apartment ada Everise, Mr D.I.Y, GDC, Cs dan lain💓
Sila whatsapp saya untuk dapat maklumat lanjut 👇👇
www.wasap.my/60109827102
Tolong LIKE Page Utk Dapatkan Lebih Banyak Info🙏🙏🙏
https://www.facebook.com/Jannie-Song-Property-Consultant-100250905536619/