17/06/2026
🔑 Verkocht — met een warm randje
Soms begint een verkoop niet met een telefoontje, maar met een tag. 💛
Een oud-opdrachtgever noemde mij als de makelaar voor twee lieve mensen die hun woning wilden verkopen. Eén kop koffie later was er een klik. En vertrouwen.
Hun "laatste woning" bleek toch een tussenstation — dichter bij hun dochter, dichter bij aandacht en zorg. En de verkoop? Bijna een feestje. Iedere kijker kwam met hetzelfde verlangen binnen: gelijkvloers wonen, zorgeloos ouder worden, vooruitdenken zónder somber te worden. Liefst met een koekje erbij. 😉
De kopers wonen straks om de hoek bij hun kinderen. De kleinkinderen lopen langs hun nieuwe voordeur op weg naar school. Even zwaaien. Of "oma, opa, ik heb honger" nog vóór de schooltas de hoek heeft gevonden.
Voor de één rust, voor de ander familie dichtbij. Ik mocht ertussenin staan — want een huis verkopen op latere leeftijd gaat zelden over stenen. Het gaat over herinneringen, loslaten en goed terechtkomen.
Kent u iemand die ook zo'n warme, doortastende begeleiding zoekt? Tag diegene of stuur dit door. En heeft u zelf zo'n verhaal? Ik lees ze graag hieronder. 👇
Veni Vendi — all yours.