06/02/2021
Beste Spijkvooderenk bewoners.
Deze ochtend zou er een pakettje bij ons worden afgeleverd door PostNL .
Volgens PostNL hebben ze het pakket bij ons afgeleverd, echter is het pakketje nooit aangekomen.
Met andere woorden, zij zijn het pakketje kwijt en of is perongeluk bij iemand anders afgeleverd in de wijk.
Daarom onze vriendelijke vraag en verzoek, mocht er iemand zijn die perongeluk ons pakketje heeft ontvangen, dit dan bij ons thuis te willen afleveren. Ons adres is Van der Willigenstraat 23.
Het delen van onze bericht word ook zeer gewaardeerd.
Dank jullie wel voor alle support.
Met vriendelijke groet,
Patrick en Tamara