Het Boshuisje

Het Boshuisje Even er helemaal uit. De bossen om je heen, de vogels in de bomen en de eekhoorntjes rond je huis. Er wordt op de camping zelf ook een bijdrage gevraagd.

Dit heerlijke huisje in Doornspijk ligt midden in de Veluwse bossen. Het huisje met 3 slaapkamers heeft een woonkamer met open keuken met een houtkachel en in het hele huisje zit centrale verwarming. De veranda is de ideale plek om buiten te zitten en als het koud is kan ook daar een vuurtje worden gestookt in een buitenkachel. Het huisje is omheind met een houten hek en eventuele honden kunnen du

s lekker de hele dag buiten rondscharrelen. In de schoolvakanties wordt er van alles voor de kinderen georganiseerd en in de zomer kan er worden gespetterd in het zwembad dat op de camping aanwezig is. De huur voor het huisje is €25,- per dag voor 3 personen en vanaf 4 personen is het €30 per dag. Die kosten kunt u hier onder vinden en moeten bij aankomst bij de receptie worden voldaan. Een auto op de plaats is optioneel, u kunt de auto ook buiten het park parkeren. Verhuur van stacaravan aan derden. Inschrijven bij receptie:
Verhuur/logé per kind (2 t/m 12 jaar) € 2,50 per nacht
Verhuur/logé per volwassen € 3,50 per nacht
Huisdieren hond/kat (aangelijnd) € 3,25 per nacht
Auto op de plaats (borgsleutel auto € 25,00 verplicht) € 1,00 per nacht
Meer informatie kunt u vinden op de website van het park: http://www.descheepsbel.nl/

De camping ligt op 10 minuten rijden van Nunspeet, 5 minuten van het schitterende middeleeuwse dorpje Elburg en op 40 minuten van de Apenheul. Ook is er op fietsafstand een heerlijk meer genaamd: de Zandenplas en zijn er op de koudere dagen verschillende tochten met de boswachter te maken op zoek naar herten en wilde zwijnen. Er is dus meer dan genoeg te beleven in de warme en koudere dagen van het jaar. Voor meer informatie of een reservering kunt u mailen naar [email protected]

Het is weer een heerlijk 'onderkomen'. Schoongemaakt, geverfd en rondom gesnoeid...... laat de winter maar komen!
04/12/2017

Het is weer een heerlijk 'onderkomen'. Schoongemaakt, geverfd en rondom gesnoeid...... laat de winter maar komen!

Er is hard gewerkt de afgelopen weken.......
04/12/2017

Er is hard gewerkt de afgelopen weken.......

16/12/2016

Sorry,Sorry, sorry...
Via een aantal berichten heb ik vernomen dat het onduidelijk is wat de kosten zijn.
De Kosten zijn afhankelijk van het aantal personen. Dit is ook de reden waarom deze niet vermeld staat. Natuurlijk mag u altijd geheel vrijblijvend contact met ons opnemen zodat wij u precies kunnen vertellen wat het zou gaan kosten.
Dus heeft u interesse??? Schoom dan niet en vraag gerust. Wij doen ons best om dezelfde dag nog een reactie te geven.
U kan contact met ons opnemen via de website, of via email [email protected]

Na een dagje lekker shoppen in Nunspeet de veranda opgeruimd, haard aan en lekker genieten met een glas wijn en een boek...
24/09/2016

Na een dagje lekker shoppen in Nunspeet de veranda opgeruimd, haard aan en lekker genieten met een glas wijn en een boek 😀

08/09/2016

Op dit moment wordt de nieuwe ketel geplaatst 😀 helemaal blij mee.
Ga er binnenkort lekker van genieten.😊

03/09/2016

Vandaag voor het eerst sinds lange tijd weer aan het klussen geweest. Was ook ernstig nodig helaas.
Oude cv weg gehaald en ruimte gemaakt voor de nieuwe dus binnenkort weer lekker warm en weer warm water in ons huisje 😀

14/08/2016

A.s. dinsdag zelf maar eens kijken hoe het er bij staat en wachten op de monteur voor de cv ketel. Helaas veelste weinig tijd gehad tot nogtoe om ook te genieten van het Boshuisje.
Maar in de herfstvakantie zelf maar eens een weekje er heen 😀

17/03/2016

Weer een lekker dagje aan het klussen geweest in en om het Boshuisje. ..
Altijd lekker om daar te zijn... alleen jammer dat de werkzaamheden nooit ophouden 😁😁

01/03/2016

En zoals jullie zien zijn we langzaam aan weer bezig in het huisje.
Cv wordt gerepareerd en alles wordt klaar gemaakt voor weer een jaar genieten.
Ook komen de reserveringen langzaam aan weer binnen dus mocht je er even tussen uit willen... laat het dan bijtijds weten.

Vandaag Door hout 4 fun mooie borden laten maken voor in de gang. We zijn er echt super blij mee. Natuurlijk zijn de sle...
01/03/2016

Vandaag Door hout 4 fun mooie borden laten maken voor in de gang. We zijn er echt super blij mee.
Natuurlijk zijn de sleutelhanger en naamplaat van ons huisje ook door haar gemaakt.
Hout 4 fun (gaby) heel erg bedankt 😀

21/08/2015

En dan is de zomer vakantie weer bijna op z'n eind.
Gelukkig hebben er weer een aantal mensen heerlijk kunnen genieten van ons Boshuisje, de een met wat beter weer dan de ander maar het blijft natuurlijk toch Nederland he :-)
Ik zou onze gasten willen vragen nog even hun ervaringen op deze pagina achter te laten.
Wij vonden het in ieder geval fijn dat jullie het over het algemeen genomen naar jullie zin hebben gehad ! :-)

Voor wat betreft de toekomst....
dit najaar/ deze winter gaan we natuurlijk weer verder met opknappen, maar ook verhuren.
Wil je er dus lekker een weekendje tussen uit, schoom dan niet en vraag gerust. (langer mag natuurlijk ook)
Wij hopen jullie snel als onze gast te mogen verwelkomen :-)

The garden bij night...
26/07/2015

The garden bij night...

Adres

Klaterweg 9, Huisje A68
Doornspijk
8085SB

Meldingen

Wees de eerste die het weet en laat ons u een e-mail sturen wanneer Het Boshuisje nieuws en promoties plaatst. Uw e-mailadres wordt niet voor andere doeleinden gebruikt en u kunt zich op elk gewenst moment afmelden.

Contact

Stuur een bericht naar Het Boshuisje:

Delen