05/06/2026
CODE oranje gaat niet door.
Het spijt ons zeer.. Maanden voorbereiding, een geweldig idee, leveranciers en gemeente die enthousiast reageren en volledige medewerking verlenen.
Kortom een super leuk evenement, de vergunning van de gemeente hadden we binnen en alles was in principe geregeld. Echter.. Dit neemt best heel grote kosten met zich mee. ( inhuur van eigenlijk alles wat zich op het plein gaat afspelen, van tafels, tot EHBO, van beveiliging tot het grote scherm, muntjes en personeel en nog veel meer) en daarbij ook een aanzienlijk risico.
In Hoogeveen wordt op 20 juni op verschillende plekken deze wedstrijd uitgezonden. En uiteraard kunnen mensen maar op één plek tegelijk zijn. En dat is ook logisch.
Wij hebben vandaag besloten dat CODE oranje op 20 juni niet doorgaat.
Wij vertrouwen op jullie begrip.
Van zelf sprekend wordt het hele WK gewoon uitgezonden in café de Heeren en jullie zijn daar ook van harte uitgenodigd.
En wij hopen natuurlijk dat Nederland de wereld titel mee neemt uit Amerika!
Veel voetbalkijkplezier gewenst!
Ard Hartman
Faifel Abrahams
Ronald Otten