17/07/2020
Joep en Stephanie vertellen over hun nieuwe woning in De Vorstin: ‘De drukte van de stad voel je niet, maar die is wel heel dichtbij!’
Joep en Stephanie zijn een van de eerste kopers van een woning in De Vorstin en kochten bouwnummer 12 aan de Benedenstraat. De fijne tuin op het zuiden gaf de doorslag voor deze specifieke woning. Zij wonen beiden nu nog in Utrecht, waar Stephanie tijdens haar studie is beland, maar zijn verheugd om weer terug te keren naar Rotterdam. Het stel komt ook oorspronkelijk uit de regio Rotterdam. Familie en vrienden wonen vrijwel allemaal in deze regio en het voelt als thuiskomen. Eigenlijk een vorm van terug naar je roots.
‘Wij kunnen niet wachten’ schetst Stephanie. ‘We hebben in eerste instantie gekeken naar de wijk. De Vorstin ligt in een wijk met karakter, historie, en dat spreekt ons nu net zo aan. Geen moderne Vinex-wijk, maar een gezellig karakteristiek buurtje. De geborgenheid van een dorp. In combinatie met het comfort van een moderne en duurzame eengezinswoning is dit voor ons de ideaal’. Joep en Stephanie hebben nog geen kinderwens maar sluiten dit zeker niet uit. De ligging naast de kinderopvang en in de directe nabijheid van scholen is dan ook zeker een fijne bijkomstigheid.
Het stel stapt nu in een mooi avontuur dat begonnen is na de ondertekening van de contracten. De keuken- en sanitair leverancier is al bezocht voor een introductiegesprek en deze week volgt een gesprek met de kopersbegeleiding. ‘Keuzes, keuzes, echt ontzettend leuk!’ schetsen zij. ‘En je kunt niet zeggen: ‘dit zat er al’. Je hebt nu immers zelf de keuze om alles naar eigen wens uit te zoeken en wij kijken daar met plezier naar uit!’ Naar medekopers geven zij de boodschap mee dat zij leuke positieve mensen zijn en hopen dat er een fijn dorp in de stad ontstaat in De Vorstin.
Er zijn nog enkele woningen beschikbaar in De Vorstin, zie de website: www.wonenindevorstin.nl