06/11/2024
Het Oude Raadhuis (1926-1935).
Vanaf 1926 reed de stoomtram van de ZNSM via de bovenkade, over de Parade naar de steiger.
In 1935 werd de trambaan verlegd naar de Benedenkade. De muziektent werd op last van de burgemeester afgebroken tijdens de restauratie, omdat deze aan het aanzicht van de nieuwe gevel afbreuk deed. Ook werd de โWilhelminaboomโ op de Parade omgehakt.