11/08/2012
I kveld, lørdag 11. august, blir det OL-festival i Wollbergstuen. Norge har tre klare gullkandidater i dag: Gunn-Rita Dahle Flesjå, håndballjentene og Andreas Thorkildsen. På en god dag kan også kappgjenger Trond Nymark blande seg inn i medaljekampen. Alle som liker Wollbergstuen er invitert, men fint om du gir en lyd om du kommer slik at vi har skaffet til veie en stol å sitte på for alle. Dørene åpnes klokken 20:00, altså i god tid før håndballfinalen. Heia Norge. Velkommen!