05/02/2026
Kjære kunder. For å unngå fremtidige misforståelser, så forklarer vi litt om oss og driften i kommende Facebook-poster.
Vi HAR mengde- og lojalitetsbonus hos våre byggevareleverandører, fremforhandlet gjennom huskjede og lokalt.
Dette er ingen hemmelighet, men helt normalt i byggenæringen og er knyttet til totale kjøp gjennom året og langsiktige leverandøravtaler.
Dette er ikke en prosjektrabatt eller varelinjerabatt, men en bonus som tilfaller oss som firma – på samme måte som gode innkjøpsavtaler, effektiv drift og andre forretningsmessige forhold.
Den tilfaller derfor ikke kunden, selv i prosjekter som gjennomføres som åpen bok med påslag på faktura.
Vi har nå flyttet kontoret til Rådhusgata 12 i Askim, og vi tar gjerne en kaffe og samtale om stort og smått for de som ønsker det ❤️