07/01/2019
Hei og godt nyttår 😀 i jula fikk vi høre at vi var nedlagt!! Det kan vi trygt bekrefte at det er vi ikke 😉 Prosessene går sin gang med utredninger og utarbeidelse av planforslag. Prosjektet er stort og omfattende med mange medlemmer så det tar litt tid. Mye er gjort og mye står igjen før vi er klare for å selge, men har stor tro på at vi kommer i mål. 🤗 mvh styret i Fevåg og Frengen utvikling SA