Lissefabrikken borettslag

Lissefabrikken borettslag Lissefabrikken borettslag Lissefabrikken er et borettslag i bydelen Grünerløkka i Oslo.

Boligmassen ble oppført i 2007/2008 og er et forholdsvis stort borettslag.

Det er liten sjanse for å treffe styret her, vi anbefaler deg å kontakte oss på https://vibbo.no/lissefabrikken eller la...
10/11/2020

Det er liten sjanse for å treffe styret her, vi anbefaler deg å kontakte oss på https://vibbo.no/lissefabrikken eller laste ned appen

Les mer om Lissefabrikken Borettslag

27/10/2020

Hei!

For å forenkle dialogen mellom styret og beboerne ønsker vi å gå over til å benytte én kanal. Vi vil benytte Vibbo, som de fleste av dere nå har fått sett på i forbindelse med ekstraordinær generalforsamling. Det er bare å logge inn på www.vibbo.no så får dere automatisk tilgang til borettslaget vårt.

Her kommer vi regelmessig til å publisere nyheter, og vi vil også flytte over viktig informasjon om borettslaget fra hjemmesiden vår. Gi oss gjerne tilbakemelding på hva du ønsker av innhold!

Vibbo har et veldig bra system for kommunikasjon mellom beboere og styret. Inntil videre beholder vi muligheten for å sende inn henvendelser og saker via hjemmesiden vår, men vi ønsker å se på muligheten for å gå over 100% til Vibbo på sikt. Vi kommer ikke til å være aktive på Facebook lenger, og vil oppfordre alle til å bidra til at vi får masse aktivitet på Vibbo.

Alle beboere kan også legge ut meldinger/oppslag. Her kan man spørre om hjelp, legge ut nabovarsel, og mye annet.

Etter du har logget inn er det fint om du ser over at både e-post og telefonnummer er rett, og at du gjør et valg på hvordan du vil bli varslet når vi legger ut nyheter. Så fort du logger inn så får du hjelp til det viktigste, eventuelt kan du se en fullstendig bruksanvisning her: https://vibbo.no/files/Bruksanvisning-for-Vibbo.pdf. Om du trenger hjelp for å komme i gang er det bare å ta kontakt med oss i styret, så skal vi hjelpe deg så godt vi kan!

Mvh
Styret

Angående UnlocSom mange kjenner til har Unloc, digitale nøkler tilgjengelig på bygget, og flere har sikkert skaffet seg ...
21/10/2020

Angående Unloc

Som mange kjenner til har Unloc, digitale nøkler tilgjengelig på bygget, og flere har sikkert skaffet seg en Unloc-kompatibel lås privat også. Unloc jobber kontinuerlig med utvikling av alle aspekter av løsningen, og i den forbindelse ønsker de å høre om noen av våre beboere vil komme med tilbakemeldinger rundt nåværende og kommende funksjonaliteter. Unloc har et opplegg hvor dere går gjennom appen sammen med deres UX-designer. Praktisk informasjon.
De kommer til oss (oppgangen eller til deg privat)
Det vil skje etter arbeidstid
Gjennomgangen tar mellom 10-20 minutter
De tar hensyn til Covid 19
De som ønsker å bidra kan sende en e-post til: [email protected] for videre koordinering av tidspunkt.
På vegne av Unloc-teamet sier de tusen takk for alle bidrag

14/10/2020

Hei!
Årsaken til hendelsene i heisen er nå avdekket.
Da dette ikke dreier seg om hærverk, vil styret endre fokus fra tiltak mot nye forekomster til gjennomføring av nødvendig renhold/renovasjon.
-Styret

12/10/2020

Oppdatering: Service kommer i løpet av dagen i dag, senest i morgen.

Portelefonianlegg er gått bananas, vi har tatt kontakt med service. Man kan scrolle, men ikke søke. Beklager ulempen.

08/10/2020

I Teglverksgata står det førsteklasses jord. Det er bare å forsyne seg, og eventuelt venner og bekjente. Men vær rask, jorden fjernes i løpet av noen dager.

06/10/2020

Da er høstpussen tatt og i løpet av noen dager vil arbeide med ny glassbalakin over inngang A. begynne. Jorden som har stått i gaten er også på vei bort. Porten har fått en kollisjonskade og vil bli fikset i løpet av neste uke. Ha en fin høst!

23/09/2020

Det har over de siste uker blitt sølt urin i heisen, forholdet er anmeldt og blir etterforsket av politiet. Politiet går igjennom videomateriell, adgangsdata og har tatt prøver i heisen. Skulle dere ha tips i saken, ta kontakt så underretter vi etterforskerne hos politiet.

Vennlig hilsen styret i Lissefabrikken

kontakt: [email protected]

21/09/2020

Den 28.09.20 blir vannet borte i ett par timer fra klokken 11.00. Beklager ulempen.

God morgen!

Nå er høsten i anmarsj og snart vil sentralfyringen være i full gang. 

Derfor vil vi minne alle på å lufte...
16/09/2020

God morgen!

Nå er høsten i anmarsj og snart vil sentralfyringen være i full gang. 

Derfor vil vi minne alle på å lufte radiatorene sine. Dette er viktig uavhengig om du har manglende varme eller ikke og vil gi bedre effekt for alle dersom vi er flinke gjør dette. Luften må fjernes for at systemet skal fylles med vann, og varme som det skal.

Dersom du ikke har en Radiatornøkkel kan det fåes kjøpt på Jernia for en femtilapp. Se vedlagt video for hvordan å utføre lufting.

https://www.youtube.com/watch?v=daHa1AtaNKI&ab_channel=SelvaagBolig

Mvh, Styret

15 sekunders instruksjon om hvordan man lufter en radiator :)

13/09/2020

Det har vært et strømbrudd som gjør at portelefoni systemet ikke fungerer, feilen er meldt og service kommer.

11/09/2020

Hva er det som skjer?

For fjerde gang denne uken er det noen som tisser i heisen til oppgang A.

Har du en valp eller du har gjester som du er litt usikker på? Følg dine gjester ut og luft hunden din før den gjør fra seg i heisen.

Skulle uhellet være ute, så er det bare å tørke opp etter dyret eller eventuelt be dine gjester om å finne seg andre venner.

Har noen mistanke til hvem synderen er ber vi dere ta en prat med den det gjelder eller legge om rutinene for lufting.

Hilsen styret.

Adresse

Teglverksgata 7
Oslo
0553

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Lissefabrikken borettslag legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Lissefabrikken borettslag:

Del