Borettslaget Klyve 3

Borettslaget Klyve 3 Facebookside med smått og stort om Borettslaget Klyve 3

14/04/2026
13/01/2026

Det er meldt snø/sludd i natt, og glatt i morra tidlig. Vi må høre på ekspertene og kjøre etter forholdene. Og ja, brøytemannskap kommer,, om det ikke regner bort da. Det vil også bli strødd ved behov.

Det var noe som trosset været og kom på julegrantenning. Nissefar sende sin yngste nisse som gjorde barna glad.
30/11/2025

Det var noe som trosset været og kom på julegrantenning. Nissefar sende sin yngste nisse som gjorde barna glad.

Det har blitt etterlyst mer engasjement fra Miljøkomiteen. De har hatt 2 tilstelninger for beboere i høst, med veldig li...
26/11/2025

Det har blitt etterlyst mer engasjement fra Miljøkomiteen. De har hatt 2 tilstelninger for beboere i høst, med veldig lite oppmøte ( så godt som null) Håper dere stiller opp på julegrantenninga. Det fortjener Miljøkomiteen

15/08/2025

Liten interesse for voksen delen av festen til lørdag. Derfor blir dette avlyst. Dessverre. Men arrangementet for barna går som planlagt. (Miljøkomiteen)

04/02/2025

Styreleder har tatt seg en tur i varmen. Tidsforskjell og dårlig dekning kan gjøre at jeg er vanskelig å nå. Resten av styret er på plass i gamlelandet. Skriv gjerne mail. [email protected]
Solfylt hilsen Morten

Skal være litt tidlig ute å informere om snøvarsel. Vi får nok et par dager med litt trøblete forhold. Vi har brøytefolk...
04/01/2025

Skal være litt tidlig ute å informere om snøvarsel. Vi får nok et par dager med litt trøblete forhold. Vi har brøytefolk klare til dyst. Prøv å gi de en tommel opp og et smil. Vær behjelpelig dersom en nabo skulle trenge en hånd. Onsdag er det meldt fint vær og neste helg ser det ut til at vi får fantastisk vintervær. Alt dette i følge YR.

31/12/2024

Styret ønsker alle våre flotte beboere et riktig godt nytt år. Det er meldt snø, så ta det forsiktig, spesielt dere med småsko og ustødige fest-bein. Håper dere vil hjelpe til med å fjerne snø rundt søppelskurene i vinter. 🥳🥳🎆🎇

Dunkene ved Futehagen 11 så slik i dag. Har fått høre fra beboere at det ikke bare er Futehagen 11 og 3 som bruker disse...
16/12/2024

Dunkene ved Futehagen 11 så slik i dag. Har fått høre fra beboere at det ikke bare er Futehagen 11 og 3 som bruker disse. Det går ikke folkens. Bruk dunkene som tilhører deres rekke. Når det er sagt, så var det MYE her som ikke er vanlig restavfall. Klær og rester etter oppussing. Jeg har ryddet her i dag og kjørt vekk søppel. Har også vært i kontakt med RIG for å finne en løsning. Vi må muligens opp med kapasitet på restavfall, med de ekstra utgifter det vil medføre. Vi kan ikke ha det slik lenger. Vi har forsøkt å informere, men til ingen nytte. Så den ekstra utgiften må vi dessverre ta. Morten.

16/12/2024

Hei dere med litt ledig tid på morraskvisken. Enkelte steder har stormen i natt blåst noen av plastavfallsekkene rundt på området vårt. Vi kan velge å irritere oss over RIGs ordning rundt dette. Men i diss tider bør vi kanskje bruke energien på å samle sekkene tilbake til søppelskurene for innsamling, og glede oss til jul. Ha en vindfri mandag ellers. Morten

Adresse

Klyveveien/Futehagen/Seminarveien
Skien

Nettsted

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Borettslaget Klyve 3 legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Del

Type