03/10/2019
Informasjon fra Sola tomteselskap.
Vi har nå fått på plass ny daglig leder for Sola tomteselskap. Det blir Magne Olav Bergesen som går inn som daglig leder fra 1. oktober 2019.
Magne Olav Bergesen jobber i dag som prosjektleder i Sola kommune og har for tiden ansvar for bygging av nytt rådhus. Han vil fortsette i stillingen i kommunen samtidig som han går inn som daglig leder. I tillegg til daglig leder, vil Liv Kransvik være med og håndtere oppgavene til selskapet. Liv Kransvik er eiendomsforvalter og rådgiver i Sola kommune.
Vi ønsker dem velkommen og lykke til!
Når det gjelder nye prosjektkonkurranser så vil vi komme tilbake med ny informasjon.