25/03/2021
Ærede godtfolk,
Da er Påsken her om litt over ei uke, men for noen allerede i morgen. Om noen trenger en Påsketur, så er dere hjertelig velkommen. Har plass til dere alle og skiløyper så langt vindmøllene kan se. ta kontakt så får vi avklart alle spørsmål, da spesielt med tanke på C19.
Håper å se noen av dere i fjellet...