20/12/2025
Viktig påminnelse om avfall 👇
Styret ønsker igjen å minne om gjeldende avfallsregler i sameiet.
Det er dessverre gjentatte tilfeller av at søppel og grovavfall settes igjen ved siden av containere eller i fellesarealer. Dette er ikke tillatt, og skaper både forsøpling, ekstra arbeid og unødvendige kostnader.
Vi ber om følgende:
• Alt avfall skal kastes riktig og i riktig container
• Grovavfall skal ikke settes igjen i fellesarealer eller ved container
• Ser du hvem som setter igjen søppel, ber vi om at dette meldes til styret
• Eiere har ansvar for å informere og følge opp sine leietakere om avfallsreglene
Sameiet består av mange enheter, med mye inn- og utflytting. Styret sender jevnlig ut påminnelser både på e-post, på facebook og i postkasser, men til syvende og sist er dette et felles ansvar.
Når styret må bestille opprydding, er det fellesskapet som betaler regningen. Vi ønsker et ryddig og trivelig bomiljø, og håper alle bidrar til dette ved å følge reglene og si ifra når noe ikke er i orden.
Vi takker for samarbeider og ønsker alle en riktig god jul.