20/12/2021
Ett år har gått sen vi köpte fastigheterna.
En tid som innehållit mycket, både i världen och för oss själva.
Vi är otroligt tacksamma och ödmjuka över den fina respons vi har fått som nya i Härnösand.
Att få träffa våra hyresgäster är otroligt skoj och något som vi uppskattar.
Ibland har tiden, sjukdom, leveranser eller annat gjort att vi inte har hunnit med oss som vi själva önskat.
Vi kommer fortsätta jobba för att alla ska trivas genom att vi hör av oss, renoverar eller på annat sätt för en ökad trivsel.
Så ett stort tack till er alla som följer oss, stöttar oss eller är så trevliga 🙏
Vi önskar er alla en God Jul och Gott Nytt År ❤️