19/12/2025
I juletid vill vi passa på att visa vår uppskattning för er som bor hos oss. Under veckan har vi därför delat ut en liten julgåva till alla våra hyresgäster. Det är vårt sätt att säga tack för året som gått och för att ni bidrar till ett tryggt och trivsamt boende. Vi hoppas att gåvan sprider lite extra glädje och värme inför julen.
Vi önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år. 🥰
/Neobo Katrineholm