24/03/2026
Tänkte berätta en sak...
Jag tar mig an jobb, helst fönsterrenovering som jag kan hålla på med hemma.
För en vecka sedan fick jag ett krampanfall på natten som ledde till att åka ambulans för första gången, ett akutbesök och inlagd på sjukhus.
Jag har aldrig haft kramp förut och hoppas att jag aldrig får det igen men nu sitter jag här med ett körförbud/indraget körkort i minst 6 månader.
Det innebär att jag har begränsad möjlighet att göra andra former av jobb och ta mig ut till kunder. Möjligheten finns ännu att komma ut och kolla på ditt projekt och skriva offert men arbetet blir lite förskjutet på framtiden. Men fönsterrenovering kan jag som sagt hålla till med hemma 😊
Så välkommen att höra av dig till mig med dina fönster som är behov av lite kärlek! 🤗