21/05/2021
Det är fredag och solen skiner! ☀️
Styrelsen har inhandlat och planterat blommor på vår trevliga gård. Vi kommer även komplettera med ytterligare en grill. Nu hoppas vi på många fina sommardagar och kvällar där vi kan njuta av lite uteliv.
(Alla som vill får gärna hjälpa till att vattna och pyssla med blommorna när en ser att det behövs)