Murat Güleroğlu

Murat Güleroğlu Contact information, map and directions, contact form, opening hours, services, ratings, photos, videos and announcements from Murat Güleroğlu, Real Estate, Ankara.

2020 herkese sağlık, mutluluk ve bereket getirsin! En sağ taraftaki yaşpasta varya o artık yok! Sahibini buldu bile ben ...
31/12/2019

2020 herkese sağlık, mutluluk ve bereket getirsin! En sağ taraftaki yaşpasta varya o artık yok! Sahibini buldu bile ben bunu paylaşan kadar 😀
🇩🇪

18/08/2019

Suyuna ekmek bansam doyarım!

          Gelelim omega nasıl bir araç? Önce omaga alacağım dersin herkes deli gözüyle bakar :) birsürü olumsuz yorum ya...
18/08/2019



Gelelim omega nasıl bir araç?

Önce omaga alacağım dersin herkes deli gözüyle bakar :) birsürü olumsuz yorum yaparlar, kafan bimilyon olur:)
son bir gayret ve omaga artık kapıda :) o yorumcular biraz hayranlık biraz kıskançlıkla kaça aldın derler. ooooooooo çok para be yorumu peşinden gelir, okadar etmez demeleri artık moralinizi bozamaz.
yine o yorumcular her fırsatta meraklarını gidermek için yanına gelirler bir tur atalım felan, tur atıp geldikten sonra abi çok yakmıyomu bu sorusunu yapıştırırlar.
artık deli gözüyle değil ilgi merak vee hayranlık dolu bakışlara bırakır...
kolay uluşır zor vazgeçersin :)

3 sene bir fiil 100 000 km kullandığım 97 model 2.0 manuel aracımı hala özlemiyorum desem yalan olur. 200 000 de aldım ve tamirci yüzü görmeden 300 000 de sattım. bakımlarını düzenli olarak yaptırmayı ihmal etmedim, benden önca vakıfbankta makam aracı olarak kullanılmış ve bakımları oradada aksatılmamış tertemiz bir omegaydı :(

inanımaz zevkli bir uzun yol arabası, ş. içinde biraz bunaltıyor çok uzun ve geniş, kadran sonuna kadar gediğinde kontrol hala sizde ve bu çok güzel bir duygu.

konforuna bişey diyecek çıkmaz sanırım,

yakıtı ş. içi oldukça çok olmasına rağmen uzun yolda birçok 1.6 araçtan az yakar, helede yolunu bulup 150-160 giderken yakıt sarfiyatı 8lt ye kadar düşüyo o süratlerde. 100-120 6-6,5 anca yakar bence çok iddalı.

yedek parça pahalı demişler? kime neye göre pahalı onu tam anlayamadım, bence o sağlamlıktaki bir araba için çok makul birok parçası vectra ile aynı zaten, parça bulamayanlar ustasını bi değiştirsin bence.

son olarak bide şunu söyleyeyim o paralara alınabilecek en lüx araba sattıktan sonra ya 50 000TL üzeri bir araba alıcaksınız yada birdaha bindiğiniz hiçbir aracı beğnmiceksiniz :(

Bu makale ocak 2012 de bir blogta paylaşılmıştır . alıntıdır

Gelelim omega nasıl bir araç? Önce omaga alacağım dersin herkes deli gözüyle bakar :) birsürü olumsuz yorum yaparlar, ka...
18/08/2019

Gelelim omega nasıl bir araç?

Önce omaga alacağım dersin herkes deli gözüyle bakar :) birsürü olumsuz yorum yaparlar, kafan bimilyon olur:)
son bir gayret ve omaga artık kapıda :) o yorumcular biraz hayranlık biraz kıskançlıkla kaça aldın derler. ooooooooo çok para be yorumu peşinden gelir, okadar etmez demeleri artık moralinizi bozamaz.
yine o yorumcular her fırsatta meraklarını gidermek için yanına gelirler bir tur atalım felan, tur atıp geldikten sonra abi çok yakmıyomu bu sorusunu yapıştırırlar.
artık deli gözüyle değil ilgi merak vee hayranlık dolu bakışlara bırakır...
kolay uluşır zor vazgeçersin :)

3 sene bir fiil 100 000 km kullandığım 97 model 2.0 manuel aracımı hala özlemiyorum desem yalan olur. 200 000 de aldım ve tamirci yüzü görmeden 300 000 de sattım. bakımlarını düzenli olarak yaptırmayı ihmal etmedim, benden önca vakıfbankta makam aracı olarak kullanılmış ve bakımları oradada aksatılmamış tertemiz bir omegaydı :(

inanımaz zevkli bir uzun yol arabası, ş. içinde biraz bunaltıyor çok uzun ve geniş, kadran sonuna kadar gediğinde kontrol hala sizde ve bu çok güzel bir duygu.

konforuna bişey diyecek çıkmaz sanırım,

yakıtı ş. içi oldukça çok olmasına rağmen uzun yolda birçok 1.6 araçtan az yakar, helede yolunu bulup 150-160 giderken yakıt sarfiyatı 8lt ye kadar düşüyo o süratlerde. 100-120 6-6,5 anca yakar bence çok iddalı.

yedek parça pahalı demişler? kime neye göre pahalı onu tam anlayamadım, bence o sağlamlıktaki bir araba için çok makul birok parçası vectra ile aynı zaten, parça bulamayanlar ustasını bi değiştirsin bence.

son olarak bide şunu söyleyeyim o paralara alınabilecek en lüx araba sattıktan sonra ya 50 000TL üzeri bir araba alıcaksınız yada birdaha bindiğiniz hiçbir aracı beğnmiceksiniz:(
Bu makale başka bir blogtab alıntıdır!

Kurban bayramınızı kutlarım
11/08/2019

Kurban bayramınızı kutlarım

04/05/2019

50-100 adet toplu ramazan pidesi verilebilir.iftar yemeği verecekler duyurulur. Etimesgut

03/05/2019

19.nisan.cuma günü Berat Kandili için tereyağlı kandil simit, i siparişleri alınır! Çardak simit cafe Etimesgut         ...
18/04/2019

19.nisan.cuma günü Berat Kandili için tereyağlı kandil simit, i siparişleri alınır! Çardak simit cafe Etimesgut

17/04/2019

Opel Omega 2.6 V6 Elegance

 OPEL OMEGA 2.6 ELEGANCE
09/04/2019


OPEL OMEGA 2.6 ELEGANCE

OPEL OMEGA 2.6 ELEGANCE                                            @ Ankara, Turkey
09/04/2019

OPEL OMEGA 2.6 ELEGANCE
@ Ankara, Turkey

Address

Ankara

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when Murat Güleroğlu posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category