17/05/2026
23 yıl bekledim, hep birlikte şarkılar söyleyeceğimiz bir sezonu, bir koroyu daha 🌺
Bulduğumda ilk solomu bu koroda yapacağımı da düşünmemiştim ama kısmet oldu, hocamın ve koro arkadaşlarımın da desteği ile çok da güzel oldu 🥰
Nice güzel konserlerimiz olsun 🙏🏻🙏🏻
Sevgili ailem sezon boyunca destekçimdi, güzel kızım tüm repertuarı ezberledi. En genç izleyici olarak ortama renk kattı🧿🧿🧿
Üyesi olmaktan mutluluk duyduğum ve nice güzel çalışmaları birlikte yapacağımıza inandığın kıymetli derneğimiz de bize bu imkanı sundu. 💪🏻👊🏻
Aileme, derneğime, korist arkadaşlarıma ve çok kıymetli hocama sevgi ve saygılarımı sunuyorum.🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Nicelerine, sevgiyle! 🤗🫶🏻😍