31/10/2014
Sayın ZirvePark Site sakinleri. Bugün güvenlik görevlileri ile görüşmem sırasında L Blok yanındaki site dış kapısının çalışmadığı , açılmadığını beyan ettiler. Elektrik-Elektronik okumamdan dolayı bakabileceğimi söyledim. Ama anlatılanlardan dolayı büyük şaşkınlık yaşamaktayım. Bir komşumuz o kapıdan girmek istemiş. Kapı açılmayınca omuzu ile birkaç kere vurarak kapıyı açmış. Ve içeri girmiş. Ya arkadaşlar , baktınız kapı açılmıyor . Bir üst kapıya yürümek çok mu zordu? O kapının dilini eğmiş o kişi . Yarın o kapıdan hırsız girip te evlerimizi soysa müsebbibi o kişi olacaktır . Ayıp ayıp. Oysaki kapının elektrik kablosu kopukmuş. Kabloyu tamir ettim . kapı çalışıyor. Yazık ya. Hem orası için hepimizin cebinden çıkan paraya , hemde o kapıyı düzelteceğim diye uğraştığım zamanıma .