08/11/2017
sabah mis gibi deniz manzarasına bakayım diye balkona çıkıyorum ama ne göreyim 3 4 adam bira içerken işiyorlar. akşam üstü güneş batarken kumsala gideyim diyorum ama 8 9 maganda ana avrat küfür edip bağıra bağıra nasıl hatun...... anlatıyoralar nasıl gidebilirim? her gece 4,5,6 da gümbür gümbür son ses tekerlekli disco evimin önünde camlarımı titreterek hayat kalitemizi düşürüyor. Egzostu patlaklara okumadığımız bela kalmadı.Burası meskun mahal disco değil, bar değil, pavyon değil.Bira içip işemek için LÜTFEN ev olmayan yerleri tercih ediniz.