07/06/2016
Sedef Er Hanım'ın mesajı:
KAYIP KEDİ...
ÇEVRE SİTELERDEN GELMİŞ OLABİLİR
ÜÇ GÜNDÜR BİZE GELİYOR TASMASINI DA ÇIKARMIŞLAR
KUAFÖRLERİNİZE DE SORABİLİRSENİZ SEVİNİRİM
yusit c2-d.1
KAYIP KEDİ...
ÇEVRE SİTELERDEN GELMİŞ OLABİLİR
ÜÇ GÜNDÜR BİZE GELİYOR TASMASINI DA ÇIKARMIŞLAR
KUAFÖRLERİNİZE DE SORABİLİRSENİZ SEVİNİRİM
yusit c2-d.1