23/06/2020
KADIKÖY BELEDİYESİ....
SADECE HAVLADIKLARINDAN DOLAYI! 3 SENEDİR BAKTIĞIMIZ CANLARIMIZ! KADIKÖY BELEDİYESİ TARAFINDAN! 19 HAZİRAN CUMA GÜNÜ SABAHIN 09:00 UNDA! İĞNEYLE UYUTULARAK ALINDI! 15 YAŞINDA EN YAŞLI 2 KÖPEĞİMİZ PAŞA VE SARI.Evet doğru duydunuz.Her zaman birlikte ilerlediğimiz,kendi belediyemiz!İzleyin videoları,cuma günü yaşadıklarımızı,çektiğimiz üzüntü ve sinir anlarımızı!Öncelikle burası özel bir mülk!Sahibi bizim ahbabımız.Kimse paldır küldür buraya savcılıktan izin almadan kafasına göre zorla giremez!3 senemizi onları yaşatmaya adamış olan YEREL HAYVAN KORUMA GÖNÜLLLÜLERİ olan bizler,onları korumak,kollamak,beslemek ve tedavilerini yaptırmak olarak görevlendirilmiş insanlarız.Belediye olarak bunu 3 senedir bilip,hiç bir havlamadan dolayı tabiki barınağa köpek alınmaz diyen belediyemiz! Bu nasıl bir keyfi uygulamadır?5199 sayılı yasaya göre belediye kısırlaştırma,ısırma vakası veya tedavi dışında köpek toplayamaz!Bizlere bakanlık tarafından verilmiş olan kartlarımız varken,bizim haberimiz olmadan,nasıl sabahın 9unda gizli baskın gibi tüm barınak ekibi ve hayvanlarla alakası dahi olmayan bir zabıta müdürüyle bu olay gerçekleştiriliyor? VETERİNER HEKİM olmadan uyuşturucu tüfek uygulaması nasıl yapılabiliniyor? Bunların hepsi birer suç kapsamında!1 uyuşturucu iğne zaten ömürlerini kısaltırken,sadece teknisyen görevliler varken,bu sıcak Haziran ayında tüftüf kulllanılamaz!Bu ülkede belirli kurallar var! Kurumların davranış kimlikleri kişilere göre değişemez!Heleki her zaman iletişimde olduğumuz barınak veterinerimiz Murat Çırak izindeyken!Çok havlama şikayeti var, yokedin o köpekleri artık cümlesini bile duyduk dün.Alınan yaşlı 2 köpeğimizi barınaktan gidip aldık,şimdi pansiyondalar. 1-2 kendini,kendi yarattığı dünyada yaşadığını sanan 2 ayaklı canlıların keyfi yüzünden,yaşadıkları yerlerinden olan Paşa ve Sarı.Şimdi bilmedikleri bir yerde korkudan yerlerinden kıpırdamıyor!Bunun sonu tüm köpekleri toplamak mı?Köpek bu köpek!Havlayacak!Kuşların ciklediği,kedilerin miyavladığı gibi!BUNCA KANUNSUZ YAPILAN TÜM OLAYLARIN ŞİKAYETİ YAPILACAKTIR!Bu vahşice olaya susmayacağız!Kadıköy'e hiç yakışmadı.Ama su akışı elbet değişecek!Tüm hayvanse