16/07/2015
Yürüdüğüm o yollardan,
Geçtiğim o yıllardan,
Aldığım o yaşlardan..
Bir bayram sabahı getir bana anne..
Şekerlerim olsun, sütlü kahveli..
Ninem okşasın başımı, pamuk elleriyle..
Dedem doldursun mendilimi, demir paralarla..
Uyuyayım yine başucumda ayakkabılarımla..
Sen uyandır beni o sabahlara,
Çocukluğuma götür beni anne..
Ne güzel günlermiş o günler..
Yaşarken bilinmeyen kıymetler..
Acemi telaşlara denk gelmiş sevinçler..
Ah annem ah..
Minicik yüreğimin büyük mutluluklarıymış onlar..
Şimdi ise kocaman yüreğimde;
Ilık ılık sancılar..
Tut elimi anne ,
Çocukluğumu özledim..
T.Tuğba Baş